YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyu yanlış yere çekmeyi bilerek Size verdiğim cevabın bir iki satır aşağısına yazdım çünkü o Size karşı yazdığım bişey değildi. Reklam için hayır yapan kendinden başkasını kandıramaz zaten; bir elin verdiğini diğer el görmeyecek...

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

O zaman özür dilerim hocam üstüme alındım.

Keşke imkanımız olsada dünyada ne kadar ihtiyaç sahibi gözü yaşlı insan var hepsine yardım edebilsek...