Hocam konuyu yanlış yere çekmeyi bilerek Size verdiğim cevabın bir iki satır aşağısına yazdım çünkü o Size karşı yazdığım bişey değildi. Reklam için hayır yapan kendinden başkasını kandıramaz zaten; bir elin verdiğini diğer el görmeyecek...
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O zaman özür dilerim hocam üstüme alındım.
Keşke imkanımız olsada dünyada ne kadar ihtiyaç sahibi gözü yaşlı insan var hepsine yardım edebilsek...