Türkiye'de açlıktan ölen yok çok şükür. Allah inşallah sağlık konusunda da daha güzel konuma gelmeyi nasip etsin. Artık global bir dünya yapısı var, Endonezya da komşumuz amerika da çin de. Kimin neler yaşadığını an be an görebiliyoruz. O insanların o şekilde olduğunu görüp rahatça "yatmak" da müslümanlığa ters bir şey, Peygamber Efendimiz'in hadisi serifine de.. Ülkemizdeki yardıma muhtaç insanları unutalım demiyorum lafı kimse yanlış yere çekmesin, ilk yardım derslerinde bi aciliyet sırası vardır değil mi? Ilk önce kanaması olan kazazedeye daha sonra kırık çıkığı olana yardım edilir mesela. Bunda da aynı şekilde mantık kurabilirsiniz.
Cogumuz iyi niyetli yaklaşıyoruz, lütfen konuyu başka yerlere çekmesin kimse, tertemiz yürekli insanlara gelip laf atmak kimsenin haddine değil.
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konuyu başka yere çektiğim falan yok , kimseye laf ettiğimde yok.
Türkiye'de kimsenin açlıktan ölüp ölmediğini bilemezsiniz.
Bende oradaki muhtaç insanlara yardım edilmesin demedim zaten.
Bizim insanımız , sanatçılar mesela çok severler böyle şeyleri.
Para yığarlar diğer ülkelerdeki muhtaç insanlara.
Hemen televizyonda boy gösterirler.Reklam yaparlar ben buna kızıyorum.
Acilen ülkemizin kanayan yaraları sarılıp diğer müslüman ülkelere yardım edilmeli diye düşünüyorum.