Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman özür dilerim hocam üstüme alındım.

Keşke imkanımız olsada dünyada ne kadar ihtiyaç sahibi gözü yaşlı insan var hepsine yardım edebilsek...
Estağfurullah hocam siz kusura bakmayın ben öyle anlaşılmasına neden olduğum için.

Dünyada herkes ihtiyacı olan kadar yese aslında kimse aç olmayacak ama kimisi şişmanlıktan hayatı yasayamıyor ömür boyu diyetisyenlere para kaynağı oluyor, kimisi de açlıktan ölüyor. Böyle acayip bi dünyada yaşıyoruz.

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi