YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah hocam siz kusura bakmayın ben öyle anlaşılmasına neden olduğum için.

Dünyada herkes ihtiyacı olan kadar yese aslında kimse aç olmayacak ama kimisi şişmanlıktan hayatı yasayamıyor ömür boyu diyetisyenlere para kaynağı oluyor, kimisi de açlıktan ölüyor. Böyle acayip bi dünyada yaşıyoruz.

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Estağfurullah hocam.Dediğiniz çok doğru.Allah c.c. zekat verin diye boşuna emretmiyor hiç bir emri boşuna olmadığı gibi..Eğer zekat tüm dünyada hakkıyla verilse şu an bir tek muhtaç insan kalmazdı...