Konuyu başka yere çektiğim falan yok , kimseye laf ettiğimde yok.
Türkiye'de kimsenin açlıktan ölüp ölmediğini bilemezsiniz.
Bende oradaki muhtaç insanlara yardım edilmesin demedim zaten.
Bizim insanımız , sanatçılar mesela çok severler böyle şeyleri.
Para yığarlar diğer ülkelerdeki muhtaç insanlara.
Hemen televizyonda boy gösterirler.Reklam yaparlar ben buna kızıyorum.
Acilen ülkemizin kanayan yaraları sarılıp diğer müslüman ülkelere yardım edilmeli diye düşünüyorum.
Hocam konuyu yanlış yere çekmeyi bilerek Size verdiğim cevabın bir iki satır aşağısına yazdım çünkü o Size karşı yazdığım bişey değildi. Reklam için hayır yapan kendinden başkasını kandıramaz zaten; bir elin verdiğini diğer el görmeyecek...
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi