serhad_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"İyi ki Müslümanım" diyebilmek
67
●3.767
- 16-11-2013, 18:46:37Kafası almadığı derken? Kullandığınız kelimelere dikkat edin.
- 16-11-2013, 18:49:36anlayan anladi beni merak etmeyin, hem neden üstüne alindinizberkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2013, 18:51:00report edildin, senin gibi tiplerin r10 da işi yok, kimseye hakaret etme lüksün de yok burada.serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöneticiler gereğini yapar umarım. - 16-11-2013, 18:51:19İyilik mi ediyorsun kötülük mü anlayamadım açıkcası, bir yandan yol göstermişsin bir yandan da elindeki kılıcı göstermişsin.serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birini kendi safına çekip iyilik etmek istiyorsan, bunu en iyi kendi yaşantınla örnek olarak yapabilirsin. Adam inanacak olsa dahi inanmaz senin yukarıdaki sözünden sonra, daha izlemetmeden okutmadan bir önyargı oluşturmuş olursun karşı tarafta.
İnsanın içi de biraz saf olmalı herşeyden önce... - 16-11-2013, 18:54:18senin gibi tiplerin r10da isi var yani öyle mi. tamam yönetici geregini yapsin.xenon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2013, 19:12:22haklisin tabii hocam, sinirden yazdim onu. bi forum var bilirsin belki. ateist.... diye, adamlar resmen ALLAH c.c ile dalga geciyor. hakaretler havada ucusuyor, sizce onlarin yaptigi normalmi. eger benim yazdigim yanlis ise kusura bakmayinNebukadnezar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2013, 19:17:21Burada öyle hakaret eden vs olmadığına göre kendinizi savunmak için diğer forumlardaki yazıları kullanamazsınız.serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2013, 21:41:22Müslüman , Müslümanın kardeşidir ancak Peygamber Efendimiz s.a.v'in buyurduğu gibi "Komşusu aç iken tok yatan bizden değildir".
Kimse kızmasın ama ülkemizde aç , yardıma muhtaç insanlar varken ben diğer ülkelere yardım gönderilmesini uygun bulmuyorum.
