serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklisin tabii hocam, sinirden yazdim onu. bi forum var bilirsin belki. ateist.... diye, adamlar resmen ALLAH c.c ile dalga geciyor. hakaretler havada ucusuyor, sizce onlarin yaptigi normalmi. eger benim yazdigim yanlis ise kusura bakmayin
Burada öyle hakaret eden vs olmadığına göre kendinizi savunmak için diğer forumlardaki yazıları kullanamazsınız.