Nebukadnezar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyilik mi ediyorsun kötülük mü anlayamadım açıkcası, bir yandan yol göstermişsin bir yandan da elindeki kılıcı göstermişsin.

Birini kendi safına çekip iyilik etmek istiyorsan, bunu en iyi kendi yaşantınla örnek olarak yapabilirsin. Adam inanacak olsa dahi inanmaz senin yukarıdaki sözünden sonra, daha izlemetmeden okutmadan bir önyargı oluşturmuş olursun karşı tarafta.

İnsanın içi de biraz saf olmalı herşeyden önce...
haklisin tabii hocam, sinirden yazdim onu. bi forum var bilirsin belki. ateist.... diye, adamlar resmen ALLAH c.c ile dalga geciyor. hakaretler havada ucusuyor, sizce onlarin yaptigi normalmi. eger benim yazdigim yanlis ise kusura bakmayin