Konu
"İyi ki Müslümanım" diyebilmek
16-11-2013, 18:54:18
#41
serhad_
xenon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
report edildin, senin gibi tiplerin r10 da işi yok, kimseye hakaret etme lüksün de yok burada.
Yöneticiler gereğini yapar umarım.
senin gibi tiplerin r10da isi var yani öyle mi. tamam yönetici geregini yapsin.