• 30-10-2013, 22:50:13
    #10
    Gülşenin yatcaz kalkcaz klibi iyi yine bence ajdara göre
  • 30-10-2013, 23:02:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım
    İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.

    Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?

    gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.



    onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada

  • 30-10-2013, 23:08:44
    #12
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım
    İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.

    Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?

    gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.



    onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada

    hocam bunun en önemli sebebi onlar dünyaca tanınmış kişiler bizden çıkmadıki dünya çapında takip edilen bir şarkıcı yani ülke olarak standartımız düşük ama onlar dünya çapında kendileri gibi yüksek kalitede adamlarla kapışıyorlar böyle dandik klip çekseler kimse izlemez bile.
  • 30-10-2013, 23:09:32
    #13
    Bir tarafa Inna'yı koymuş bir tarafa Ajdar'ı herkes görmek istediğini görür , yaşanılan ülkenin de bu kadar karalanması da ilginç.

    Son bir haftada off-topice açılan konular
    -Bizmi Geliştik, Onlar Mı?
    -Bİ ÖĞRENEMEDİK! Herkez?!
    -Yıllardan beri düşünüyorum : ' Bizim Filmlerimiz neden yabancı filmlere göre kalitesiz '
    -Turklerin Sacma Hareketleri ve Sonuc Olarak Dislanmasi
    -Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?
  • 30-10-2013, 23:10:21
    #14
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım
    İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.

    Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?

    gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.



    onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada
    Sebebi şudur, adam ingilizce söylüyor şarkı. İngilizcenin hitap ettiği kitle mi daha fazla Türkçe nin mi? Türkçe bi album 1 milyon satıyorsa İngilizce bi albüm 5 milyon satıyor. Hal böyle olunca gelir = klip kalitesi
  • 30-10-2013, 23:15:40
    #15
    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tarafa Inna'yı koymuş bir tarafa Ajdar'ı herkes görmek istediğini görür , yaşanılan ülkenin de bu kadar karalanması da ilginç.

    Son bir haftada off-topice açılan konular
    -Bizmi Geliştik, Onlar Mı?
    -Bİ ÖĞRENEMEDİK! Herkez?!
    -Yıllardan beri düşünüyorum : ' Bizim Filmlerimiz neden yabancı filmlere göre kalitesiz '
    -Turklerin Sacma Hareketleri ve Sonuc Olarak Dislanmasi
    -Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?
    Düşünmek lazım nasıl iyi oluruz diye örnek almak lazım analiz lazım incelemek lazım gelişmek lazım.
  • 30-10-2013, 23:16:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Watchmen35

    Space

    Hocam güzel noktalara değindiniz.

    Riske girseler belki rekabet ede girerler.

    rvendetta
    Eleştiri yapıyoruz biz burada.

    Biz şehirciyiz yaptıkları şarkılar , klibler , filmler.

    Bunlar bizim hoşumuza gidecek türden yapmaya çalışıyorlar.

    Demem şu ki biz bunları dahada gelişmiş istiyoruz bunun kötü tarafı nedir ?
  • 31-10-2013, 05:21:06
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neden Türk forumlarda sacma konular aciliyor ? nerde hata yapiyoruz.

    inna gibi dünyaca tanilan kadinin gülsenden veya diger Türk sanatcilardann daha kaliteli klip yapmasi gayet normal... klip cekmek büyük masraf demek ee Türk sanatcilarda kazanmak istiyor degilmi

    bu son günlerde facebookda olsun forumlarda olsun Türk milletini kötü cikararak video yapanlar veya fotograf yapanlar bazilarini cok etkilemis...
  • 31-10-2013, 06:20:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden Türk forumlarda sacma konular aciliyor ? nerde hata yapiyoruz.

    inna gibi dünyaca tanilan kadinin gülsenden veya diger Türk sanatcilardann daha kaliteli klip yapmasi gayet normal... klip cekmek büyük masraf demek ee Türk sanatcilarda kazanmak istiyor degilmi

    bu son günlerde facebookda olsun forumlarda olsun Türk milletini kötü cikararak video yapanlar veya fotograf yapanlar bazilarini cok etkilemis...
    Sen niye böyle gereksiz lakaik bi şekilde yorum yapıyorsun ?

    Facebook tamıyız ne alaka ne saçmalıyorsun ?

    Ne etiketinden bahsediyosun ne içtin sen ?

    Türk milletini kötü cikararak video yapanlar ??

    Ne alaka ben bişey mi yaptım bu gereksiz yorumu atıyosun ?

    BEN TÜRKÜM TÜRK KALACAM.

    Ben eleştiri yapıyorum bizimkilerde dünyada olsun isteriz.
    Hadi Günaydınlar.