neden Türk forumlarda sacma konular aciliyor ? nerde hata yapiyoruz.
inna gibi dünyaca tanilan kadinin gülsenden veya diger Türk sanatcilardann daha kaliteli klip yapmasi gayet normal... klip cekmek büyük masraf demek ee Türk sanatcilarda kazanmak istiyor degilmi
bu son günlerde facebookda olsun forumlarda olsun Türk milletini kötü cikararak video yapanlar veya fotograf yapanlar bazilarini cok etkilemis...
Sen niye böyle gereksiz lakaik bi şekilde yorum yapıyorsun ?
Facebook tamıyız ne alaka ne saçmalıyorsun ?
Ne etiketinden bahsediyosun ne içtin sen ?
Türk milletini kötü cikararak video yapanlar ??
Ne alaka ben bişey mi yaptım bu gereksiz yorumu atıyosun ?
BEN TÜRKÜM TÜRK KALACAM.
Ben eleştiri yapıyorum bizimkilerde dünyada olsun isteriz.
Hadi Günaydınlar.