Watchmen35

Space

Hocam güzel noktalara değindiniz.

Riske girseler belki rekabet ede girerler.

rvendetta
Eleştiri yapıyoruz biz burada.

Biz şehirciyiz yaptıkları şarkılar , klibler , filmler.

Bunlar bizim hoşumuza gidecek türden yapmaya çalışıyorlar.

Demem şu ki biz bunları dahada gelişmiş istiyoruz bunun kötü tarafı nedir ?