Watchmen35
Space
Hocam güzel noktalara değindiniz.
Riske girseler belki rekabet ede girerler.
rvendetta
Eleştiri yapıyoruz biz burada.
Biz şehirciyiz yaptıkları şarkılar , klibler , filmler.
Bunlar bizim hoşumuza gidecek türden yapmaya çalışıyorlar.
Demem şu ki biz bunları dahada gelişmiş istiyoruz bunun kötü tarafı nedir ?