Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım

İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.
Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?
gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.
onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada
hocam bunun en önemli sebebi onlar dünyaca tanınmış kişiler bizden çıkmadıki dünya çapında takip edilen bir şarkıcı yani ülke olarak standartımız düşük ama onlar dünya çapında kendileri gibi yüksek kalitede adamlarla kapışıyorlar böyle dandik klip çekseler kimse izlemez bile.