Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım
İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.

Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?

gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.



onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada