10 yaşında çocuk arsız bela dinlerse
Anası babası yabancı müzik açtığında ne anlıyon bu gavurcadan derse
Sinemacı olacam dediğinde s.. git memur ol hayatın kurtulsun derse mahallesi
Mühendisliği sadece imza atmadan ibaret görürlerse
Bir şey üretecem dediğinde bir arkadaşımız "yav he he" dersek.
Yabancılara özenir, hint-kore-japon filmlerine/dizilerine hayran oluruz.
Kaçınız aklındaki temayı bulamadığında "l*n acaba ben yapabilir miyim ? Html dahi olsa sonuçta benim emeğim olur" diye düşündü ?
Düşünüp eğitimini almayı kaç kişi istedi ?
Veya şu an kaç kişi mahalle baskısına boyun eğmeyip ben grafiker olacam ben sinemacı olacam gibi tepki gösterdi ?
Eğer gününün tamamı c/p yapıp hit almaya çalışmaksa, r10da geyik yapmaksa kusura bakmayında farklı şeyler üretmeyi amaçlayan ( beceremese dahi ) ajdar senden benden daha ileri...En azından özgüveni var.
Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?
42
●2.225
- 31-10-2013, 08:55:05
- 31-10-2013, 10:12:07Üyeliği durduruldu10 yaşındaki çoçugunda kendi özgür iradesi var senin de benimde.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyen istediğini dinler.
Her aile bir değil, benzetmelerin çok yersiz alakasız.
Senin ailen sana öyle davranmışsa bilemiyorum. - 31-10-2013, 10:28:00http://www.youtube.com/watch?v=AMmYZgeB778
bana güzel geliyor bu klip ama tabii ki herkesin görüşü farklı olabilir
Türk klibi ama güzel
- 31-10-2013, 10:28:5510 yaşında çocuğun özgür iradesi mi ağır basar yoksa özentisi mi ?Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özentilikten bahsediyorum ben ve bizi gerici gibi gösterenlerin aslında ileriyi düşünmesi değil sadece onlara özenmesinden bahsediyorum.
Yahu adamların herşeyini övdünüz şehrini, sokağını, teknolojisini, giyimini ve kuşamını bir Allahın kulu da " ul*n bu adamlar kamuya ait alanlarda milletin çöpünüde üzerine vazife olmadan topluyor, benim toprağımda ben s..arken o adam temizliyor " demiyor ki!
Geçen gün birisi gelmiş tokyo dubai fotoğrafı koymuş ışıklandırma mükemmel sonra Ankara'yı koymuş en kötü fotoğrafını..
Örnek verilen klipleri milyarlarca insan izliyor, koyulan Türk klipleri youtube'da dahi belli başlı hit alamamış klipler.
Adamların milyardolarlık yapımlarını koymuş film diye, konu Türk'e gelince orta halli bir film koymuş. - 31-10-2013, 10:35:48Üyeliği durdurulduBak işde sen bu kafayla gidersen zor.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz izleyiciyiz daha iyisini isteriz.
Onlarda yapmaya çalışırlar, olay bundan ibaret.
10 Yaşındaki çocuğa fazla takma ergenliği atlatınca düzelir. - 31-10-2013, 10:45:07Hak edersen ve hakkını verirsen alırsın.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani oyunların, filmlerin, albümlerin orjinal cdsini alıyorsanız isteyin bir sakınca yok.
Neyse avrupalılar gibi olmak için onlara benzer tasarım yapmam lazım, size iyi forumlar. - 31-10-2013, 14:25:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eee senin böyle gereksiz konuyada böyle yorum cok yakisir
Facebookda oldugumuzu söyleyen kim ? facebookda yapilan yabancilarin yaptigi vs türklerin yaptigi videolar cogaldi r10da sürekli böyle tarz konular acilmaya basladi ordan etkileniyor dedim insanlar.
gelmisin dünyaca tanilan kisileri türk sanatcilarla kiyasliyorsun daha ne olsun ? ne bekliyorsun türk sanatcilardan dami öyle kalite ? zaten adamlar agliyor korsan cok diye int hep indiriliyo satilmiyor müzikleri
Konserde olmasa zaten hic kazanamicaklar.. - 31-10-2013, 14:41:15Üyeliği durduruldu
- 31-10-2013, 15:04:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kaçımız türk sanatçıların orjinal albümlerini alıyoruz ki düzgün birşeyler bekliyoruz
onlar üretsin biz beleşe dinleyelim izleyelim düşüncesindeyiz
orjinal film almak yerine filmi beleşe indiriyoruz
sonra bizim filmler kötü
bizim klipler kötü
e bi zahmet kötü olsun yani
Türk klibi ama güzel 
