• 31-10-2013, 08:55:05
    #19
    10 yaşında çocuk arsız bela dinlerse
    Anası babası yabancı müzik açtığında ne anlıyon bu gavurcadan derse
    Sinemacı olacam dediğinde s.. git memur ol hayatın kurtulsun derse mahallesi
    Mühendisliği sadece imza atmadan ibaret görürlerse
    Bir şey üretecem dediğinde bir arkadaşımız "yav he he" dersek.

    Yabancılara özenir, hint-kore-japon filmlerine/dizilerine hayran oluruz.

    Kaçınız aklındaki temayı bulamadığında "l*n acaba ben yapabilir miyim ? Html dahi olsa sonuçta benim emeğim olur" diye düşündü ?
    Düşünüp eğitimini almayı kaç kişi istedi ?
    Veya şu an kaç kişi mahalle baskısına boyun eğmeyip ben grafiker olacam ben sinemacı olacam gibi tepki gösterdi ?

    Eğer gününün tamamı c/p yapıp hit almaya çalışmaksa, r10da geyik yapmaksa kusura bakmayında farklı şeyler üretmeyi amaçlayan ( beceremese dahi ) ajdar senden benden daha ileri...En azından özgüveni var.
  • 31-10-2013, 10:12:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşında çocuk arsız bela dinlerse
    Anası babası yabancı müzik açtığında ne anlıyon bu gavurcadan derse
    Sinemacı olacam dediğinde s.. git memur ol hayatın kurtulsun derse mahallesi
    Mühendisliği sadece imza atmadan ibaret görürlerse
    Bir şey üretecem dediğinde bir arkadaşımız "yav he he" dersek.

    Yabancılara özenir, hint-kore-japon filmlerine/dizilerine hayran oluruz.

    Kaçınız aklındaki temayı bulamadığında "l*n acaba ben yapabilir miyim ? Html dahi olsa sonuçta benim emeğim olur" diye düşündü ?
    Düşünüp eğitimini almayı kaç kişi istedi ?
    Veya şu an kaç kişi mahalle baskısına boyun eğmeyip ben grafiker olacam ben sinemacı olacam gibi tepki gösterdi ?

    Eğer gününün tamamı c/p yapıp hit almaya çalışmaksa, r10da geyik yapmaksa kusura bakmayında farklı şeyler üretmeyi amaçlayan ( beceremese dahi ) ajdar senden benden daha ileri...En azından özgüveni var.
    10 yaşındaki çoçugunda kendi özgür iradesi var senin de benimde.
    İsteyen istediğini dinler.
    Her aile bir değil, benzetmelerin çok yersiz alakasız.
    Senin ailen sana öyle davranmışsa bilemiyorum.
  • 31-10-2013, 10:28:00
    #21
    http://www.youtube.com/watch?v=AMmYZgeB778


    bana güzel geliyor bu klip ama tabii ki herkesin görüşü farklı olabilir Türk klibi ama güzel
  • 31-10-2013, 10:28:55
    #22
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşındaki çoçugunda kendi özgür iradesi var senin de benimde.
    İsteyen istediğini dinler.
    Her aile bir değil, benzetmelerin çok yersiz alakasız.
    Senin ailen sana öyle davranmışsa bilemiyorum.
    10 yaşında çocuğun özgür iradesi mi ağır basar yoksa özentisi mi ?
    Özentilikten bahsediyorum ben ve bizi gerici gibi gösterenlerin aslında ileriyi düşünmesi değil sadece onlara özenmesinden bahsediyorum.

    Yahu adamların herşeyini övdünüz şehrini, sokağını, teknolojisini, giyimini ve kuşamını bir Allahın kulu da " ul*n bu adamlar kamuya ait alanlarda milletin çöpünüde üzerine vazife olmadan topluyor, benim toprağımda ben s..arken o adam temizliyor " demiyor ki!

    Geçen gün birisi gelmiş tokyo dubai fotoğrafı koymuş ışıklandırma mükemmel sonra Ankara'yı koymuş en kötü fotoğrafını..
    Örnek verilen klipleri milyarlarca insan izliyor, koyulan Türk klipleri youtube'da dahi belli başlı hit alamamış klipler.
    Adamların milyardolarlık yapımlarını koymuş film diye, konu Türk'e gelince orta halli bir film koymuş.
  • 31-10-2013, 10:35:48
    #23
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşında çocuğun özgür iradesi mi ağır basar yoksa özentisi mi ?
    Özentilikten bahsediyorum ben ve bizi gerici gibi gösterenlerin aslında ileriyi düşünmesi değil sadece onlara özenmesinden bahsediyorum.

    Yahu adamların herşeyini övdünüz şehrini, sokağını, teknolojisini, giyimini ve kuşamını bir Allahın kulu da " ul*n bu adamlar kamuya ait alanlarda milletin çöpünüde üzerine vazife olmadan topluyor, benim toprağımda ben s..arken o adam temizliyor " demiyor ki!

    Geçen gün birisi gelmiş tokyo dubai fotoğrafı koymuş ışıklandırma mükemmel sonra Ankara'yı koymuş en kötü fotoğrafını..
    Örnek verilen klipleri milyarlarca insan izliyor, koyulan Türk klipleri youtube'da dahi belli başlı hit alamamış klipler.
    Adamların milyardolarlık yapımlarını koymuş film diye, konu Türk'e gelince orta halli bir film koymuş.
    Bak işde sen bu kafayla gidersen zor.
    Biz izleyiciyiz daha iyisini isteriz.
    Onlarda yapmaya çalışırlar, olay bundan ibaret.

    10 Yaşındaki çocuğa fazla takma ergenliği atlatınca düzelir.
  • 31-10-2013, 10:45:07
    #24
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak işde sen bu kafayla gidersen zor.
    Biz izleyiciyiz daha iyisini isteriz.
    Onlarda yapmaya çalışırlar, olay bundan ibaret.

    10 Yaşındaki çocuğa fazla takma ergenliği atlatınca düzelir.
    Hak edersen ve hakkını verirsen alırsın.
    Yani oyunların, filmlerin, albümlerin orjinal cdsini alıyorsanız isteyin bir sakınca yok.

    Neyse avrupalılar gibi olmak için onlara benzer tasarım yapmam lazım, size iyi forumlar.
  • 31-10-2013, 14:25:10
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen niye böyle gereksiz lakaik bi şekilde yorum yapıyorsun ?

    Facebook tamıyız ne alaka ne saçmalıyorsun ?

    Ne etiketinden bahsediyosun ne içtin sen ?

    Türk milletini kötü cikararak video yapanlar ??

    Ne alaka ben bişey mi yaptım bu gereksiz yorumu atıyosun ?

    BEN TÜRKÜM TÜRK KALACAM.

    Ben eleştiri yapıyorum bizimkilerde dünyada olsun isteriz.
    Hadi Günaydınlar.

    eee senin böyle gereksiz konuyada böyle yorum cok yakisir

    Facebookda oldugumuzu söyleyen kim ? facebookda yapilan yabancilarin yaptigi vs türklerin yaptigi videolar cogaldi r10da sürekli böyle tarz konular acilmaya basladi ordan etkileniyor dedim insanlar.

    gelmisin dünyaca tanilan kisileri türk sanatcilarla kiyasliyorsun daha ne olsun ? ne bekliyorsun türk sanatcilardan dami öyle kalite ? zaten adamlar agliyor korsan cok diye int hep indiriliyo satilmiyor müzikleri

    Konserde olmasa zaten hic kazanamicaklar..
  • 31-10-2013, 14:41:15
    #26
    Üyeliği durduruldu
    beyler tartışmayı bölmek istemem, konu dışı olcak biraz ama bi bende var sanırım böyle bi sorun. daha önce yoktu noldu şimdi çözemedim



    neden videolar açılmıyor. geçenlerde format attım bilgisayara ondan sonra bu hale geldi sanırım. DNS ayarlarında sıkıntı yok da başka bişey var heralde.
  • 31-10-2013, 15:04:08
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaçımız türk sanatçıların orjinal albümlerini alıyoruz ki düzgün birşeyler bekliyoruz
    onlar üretsin biz beleşe dinleyelim izleyelim düşüncesindeyiz
    orjinal film almak yerine filmi beleşe indiriyoruz
    sonra bizim filmler kötü
    bizim klipler kötü
    e bi zahmet kötü olsun yani