Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaçımız türk sanatçıların orjinal albümlerini alıyoruz ki düzgün birşeyler bekliyoruz
onlar üretsin biz beleşe dinleyelim izleyelim düşüncesindeyiz
orjinal film almak yerine filmi beleşe indiriyoruz
sonra bizim filmler kötü
bizim klipler kötü
e bi zahmet kötü olsun yani