Bak işde sen bu kafayla gidersen zor.
Biz izleyiciyiz daha iyisini isteriz.
Onlarda yapmaya çalışırlar, olay bundan ibaret.
10 Yaşındaki çocuğa fazla takma ergenliği atlatınca düzelir.
Hak edersen ve hakkını verirsen alırsın.
Yani oyunların, filmlerin, albümlerin orjinal cdsini alıyorsanız isteyin bir sakınca yok.
Neyse avrupalılar gibi olmak için onlara benzer tasarım yapmam lazım, size iyi forumlar.