10 yaşında çocuk arsız bela dinlerse
Anası babası yabancı müzik açtığında ne anlıyon bu gavurcadan derse
Sinemacı olacam dediğinde s.. git memur ol hayatın kurtulsun derse mahallesi
Mühendisliği sadece imza atmadan ibaret görürlerse
Bir şey üretecem dediğinde bir arkadaşımız "yav he he" dersek.

Yabancılara özenir, hint-kore-japon filmlerine/dizilerine hayran oluruz.

Kaçınız aklındaki temayı bulamadığında "l*n acaba ben yapabilir miyim ? Html dahi olsa sonuçta benim emeğim olur" diye düşündü ?
Düşünüp eğitimini almayı kaç kişi istedi ?
Veya şu an kaç kişi mahalle baskısına boyun eğmeyip ben grafiker olacam ben sinemacı olacam gibi tepki gösterdi ?

Eğer gününün tamamı c/p yapıp hit almaya çalışmaksa, r10da geyik yapmaksa kusura bakmayında farklı şeyler üretmeyi amaçlayan ( beceremese dahi ) ajdar senden benden daha ileri...En azından özgüveni var.