• 01-11-2013, 23:36:21
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bula bula ajdarımı buldun
    al bunuda bulduk

    https://www.youtube.com/watch?v=BalN8VnqjAU
  • 01-11-2013, 23:42:59
    #38
    ajdarı dinlerseniz tabi kötü gelir TARKAN denen bişey var dünya megastarı hocam
    Çıktığı zamanları biliyorum her yabancı kanalda çalıyordu bu şarkı
    [tarkan-bounce]

    https://www.youtube.com/watch?v=M_ston7gXJk


    ve daha niceleri var sadece ajdardan uzak durun
  • 02-11-2013, 11:18:38
    #39
    Mesela
    maNga'nın "We could be the same" klibi, Avrupa ve Amerika'da birçok parçanın klibini sollar. Şahsi fikrim bu!
  • 02-11-2013, 11:38:59
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ajdarı dinlerseniz tabi kötü gelir TARKAN denen bişey var dünya megastarı hocam
    Çıktığı zamanları biliyorum her yabancı kanalda çalıyordu bu şarkı
    [tarkan-bounce]

    https://www.youtube.com/watch?v=M_ston7gXJk


    ve daha niceleri var sadece ajdardan uzak durun
    hocam bu klip yurtdışında çekildi yani bizim ülkemizdeki imkanlarla değil o yüzden güzel
  • 02-11-2013, 12:37:58
    #41
    ">
  • 02-11-2013, 22:04:42
    #42
    Yine de ülkemizde film afişleri, film ve dizi başlangıçları, klipler, senaryolar ve daha pek çok şey hissedilir derece esinlenmişlik kokuyor. Evet, esinleniyoruz fazlaca. Bunu inkar edemeyiz. Belki onlar da birilerinden esinleniyordur. Ama şu bir gerçek ki, onlar bizden önce esinlenmiş
  • 03-11-2013, 10:43:19
    #43
    https://www.youtube.com/watch?v=UJ30WRNXBZ8


    Adamlar kısa film tadında klip çekiyor ya.