durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ajdarı dinlerseniz tabi kötü gelir TARKAN denen bişey var dünya megastarı hocam
Çıktığı zamanları biliyorum her yabancı kanalda çalıyordu bu şarkı
[tarkan-bounce]

https://www.youtube.com/watch?v=M_ston7gXJk


ve daha niceleri var sadece ajdardan uzak durun
hocam bu klip yurtdışında çekildi yani bizim ülkemizdeki imkanlarla değil o yüzden güzel