Konu
Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?
02-11-2013, 11:18:38
#39
GrafiKod
Mesela
maNga'nın "We could be the same" klibi, Avrupa ve Amerika'da birçok parçanın klibini sollar. Şahsi fikrim bu!