Sen niye böyle gereksiz lakaik bi şekilde yorum yapıyorsun ?
Facebook tamıyız ne alaka ne saçmalıyorsun ?
Ne etiketinden bahsediyosun ne içtin sen ?
Türk milletini kötü cikararak video yapanlar ??
Ne alaka ben bişey mi yaptım bu gereksiz yorumu atıyosun ?
BEN TÜRKÜM TÜRK KALACAM.
Ben eleştiri yapıyorum bizimkilerde dünyada olsun isteriz.
Hadi Günaydınlar.
eee senin böyle gereksiz konuyada böyle yorum cok yakisir
Facebookda oldugumuzu söyleyen kim ? facebookda yapilan yabancilarin yaptigi vs türklerin yaptigi videolar cogaldi r10da sürekli böyle tarz konular acilmaya basladi ordan etkileniyor dedim insanlar.
gelmisin dünyaca tanilan kisileri türk sanatcilarla kiyasliyorsun daha ne olsun ? ne bekliyorsun türk sanatcilardan dami öyle kalite ? zaten adamlar agliyor korsan cok diye int hep indiriliyo satilmiyor müzikleri
Konserde olmasa zaten hic kazanamicaklar..