Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen niye böyle gereksiz lakaik bi şekilde yorum yapıyorsun ?

Facebook tamıyız ne alaka ne saçmalıyorsun ?

Ne etiketinden bahsediyosun ne içtin sen ?

Türk milletini kötü cikararak video yapanlar ??

Ne alaka ben bişey mi yaptım bu gereksiz yorumu atıyosun ?

BEN TÜRKÜM TÜRK KALACAM.

Ben eleştiri yapıyorum bizimkilerde dünyada olsun isteriz.
Hadi Günaydınlar.

eee senin böyle gereksiz konuyada böyle yorum cok yakisir

Facebookda oldugumuzu söyleyen kim ? facebookda yapilan yabancilarin yaptigi vs türklerin yaptigi videolar cogaldi r10da sürekli böyle tarz konular acilmaya basladi ordan etkileniyor dedim insanlar.

gelmisin dünyaca tanilan kisileri türk sanatcilarla kiyasliyorsun daha ne olsun ? ne bekliyorsun türk sanatcilardan dami öyle kalite ? zaten adamlar agliyor korsan cok diye int hep indiriliyo satilmiyor müzikleri

Konserde olmasa zaten hic kazanamicaklar..