Bir tarafa Inna'yı koymuş bir tarafa Ajdar'ı herkes görmek istediğini görür , yaşanılan ülkenin de bu kadar karalanması da ilginç.
Son bir haftada off-topice açılan konular
-Bizmi Geliştik, Onlar Mı?
-Bİ ÖĞRENEMEDİK! Herkez?!
-Yıllardan beri düşünüyorum : ' Bizim Filmlerimiz neden yabancı filmlere göre kalitesiz '
-Turklerin Sacma Hareketleri ve Sonuc Olarak Dislanmasi
-Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?