Ajdarı koyarak sizlerin ilgisini çekmekti amacım

İnanın sesi güzel demiyorum ama ben begeniyorum ayrı bi konu.
Abi adamlar yapıyor kalabalık dolu dolu bizde var mı öyle bişey ben hiç rastlamadım onların kalitesini yakalayabilmiş bir şey ?
gülşeninde şarkılarını severim ama bak şimdi bizimki tren üstünde.
onların kine bak arabadan tut topluluğu gör arkada
Sebebi şudur, adam ingilizce söylüyor şarkı. İngilizcenin hitap ettiği kitle mi daha fazla Türkçe nin mi? Türkçe bi album 1 milyon satıyorsa İngilizce bi albüm 5 milyon satıyor. Hal böyle olunca gelir = klip kalitesi