• 15-09-2013, 00:26:04
    #19
    Hayırlı vede uğurlu olsun.
    Güle güle kullanın.
  • 15-09-2013, 00:26:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    S4 kullanıyorum. Ekrana jelatin çektirdim ve Yumuşak silikon aldım, dışını demir gibi bir cisim kaplamış. Silikonu esneyecek cinsten değil. Yere düştüğünde eğer arka yüzü gelirse demire çarpıyor, içindeki silikonda darbeyi emiyor. Sıkıntı yaratmıyor yani.

    Ek özellikleri

    Telefonun s4 olduğunu kimse anlamıyor ve bakmak istemiyorlar.

    Beğenmediğim özellikler

    Telefonun estetiği gidiyor.
    Uzun süre kullanımda elimi ağrıtıyor.
    Telefon kaba duruyor.
  • 15-09-2013, 00:26:56
    #21
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı vede uğurlu olsun.
    Güle güle kullanın.
    sağolun hocam
  • 15-09-2013, 00:43:24
    #22
    Çok sıcak bir telefon. Ele avuca da sığmıyor. Çok uğraşırsanız hemen içine kapanıyor. Yine de severek kullanacaksınız.

    Not: Benzetme değil gerçek ifadelerdir

    Hemen ısınıyor, oldukça büyük ve şarjı hemencik bitiyor. Çok kurcaladığımızdan kapanıyor, utangaç biraz
  • 15-09-2013, 00:48:38
    #23
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sıcak bir telefon. Ele avuca da sığmıyor. Çok uğraşırsanız hemen içine kapanıyor. Yine de severek kullanacaksınız.

    Not: Benzetme değil gerçek ifadelerdir

    Hemen ısınıyor, oldukça büyük ve şarjı hemencik bitiyor. Çok kurcaladığımızdan kapanıyor, utangaç biraz
    Telefonu kullanmadan soğudum Biraz ısınırsak faydası olur sanırım
  • 15-09-2013, 00:50:16
    #24
    Bence güzel. Ama ben almam kardeşimin var. Arada foto çekmek için kullanıyorum. Çok güzel özellikleri var. Ama bana fazla. Bir telefon alo desin yeter bana Çok pahalı yaa. Acırım ona dökülen paraya
  • 15-09-2013, 00:56:35
    #25
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence güzel. Ama ben almam kardeşimin var. Arada foto çekmek için kullanıyorum. Çok güzel özellikleri var. Ama bana fazla. Bir telefon alo desin yeter bana Çok pahalı yaa. Acırım ona dökülen paraya
    Lisede 5110 kullanırdım..

    Herkesden saklı tabi o zaman 6600 filan moda neyse oturuyoruz, mahallenin güzel kızlarıda var biri dediki onu versene bizim minibüse takoz niyetine kullanalım..

    Tabi espiriyi ilk kavrıyamadım sonra bir baktım oturunca cebimden anteni çıkmış gözüküyor Sonra gülmüşlerdi filan bozuldum ama görüntü vermedim pek

    Baya utanmıştım
  • 15-09-2013, 01:03:33
    #26
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisede 5110 kullanırdım..

    Herkesden saklı tabi o zaman 6600 filan moda neyse oturuyoruz, mahallenin güzel kızlarıda var biri dediki onu versene bizim minibüse takoz niyetine kullanalım..

    Tabi espiriyi ilk kavrıyamadım sonra bir baktım oturunca cebimden anteni çıkmış gözüküyor Sonra gülmüşlerdi filan bozuldum ama görüntü vermedim pek

    Baya utanmıştım
    O kıza kafa atmak gerekdi bence
  • 15-09-2013, 01:09:39
    #27
    Kılıfla kullanmazsan üründen 1 ay sonra soğumayı göze alman lazım, kılıfla kullanıyım dersen bütün cazibesini ve çekiciliğini kaybetmesini göze alman lazım. Bende kullanıyordum 2 gün önce r10'dan sattım, iphone'dan sonra çokta güzel geldiğini söyleyemem. Hevesini kaçırmak istemem ancak, şuan tercih hakkım olsa kesinlikle seçmem.