Lisede 5110 kullanırdım..
Herkesden saklı tabi o zaman 6600 filan moda neyse oturuyoruz, mahallenin güzel kızlarıda var biri dediki onu versene bizim minibüse takoz niyetine kullanalım..
Tabi espiriyi ilk kavrıyamadım sonra bir baktım oturunca cebimden anteni çıkmış gözüküyor

Sonra gülmüşlerdi filan bozuldum ama görüntü vermedim pek
Baya utanmıştım

O kıza kafa atmak gerekdi bence