• 15-09-2013, 02:18:46
    #28
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kılıfla kullanmazsan üründen 1 ay sonra soğumayı göze alman lazım, kılıfla kullanıyım dersen bütün cazibesini ve çekiciliğini kaybetmesini göze alman lazım. Bende kullanıyordum 2 gün önce r10'dan sattım, iphone'dan sonra çokta güzel geldiğini söyleyemem. Hevesini kaçırmak istemem ancak, şuan tercih hakkım olsa kesinlikle seçmem.
    Aldık bir kere hocam napalım

    Güzel bir kılıf bulmak için araştırmaya girdim, dhdaki telefoncu uzmanlardan yardım istedim bakalım onlar bulmuştur bir çaresini
  • 15-09-2013, 06:02:24
    #29
    Hayırlı olsun bende bir iphone 4 kullanıcısı olarak, bir telefona o kadar parayı verecek durumum olsa. Sony xperia z çıkmış, suyun altında resim çekme özelliği felan daha bir çok marifeti varmış. Onu tercih ederdim. Samsung, appelın arkasından geliyordu. Fakat boynuz kulağı geçti.
  • 15-09-2013, 17:46:32
    #30
    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bende bir iphone 4 kullanıcısı olarak, bir telefona o kadar parayı verecek durumum olsa. Sony xperia z çıkmış, suyun altında resim çekme özelliği felan daha bir çok marifeti varmış. Onu tercih ederdim. Samsung, appelın arkasından geliyordu. Fakat boynuz kulağı geçti.
    Sony de güzelmiş hocam ama baya büyük
  • 16-09-2013, 03:03:54
    #31
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sony de güzelmiş hocam ama baya büyük
    Keşke htc one alsaydım dediğiniz zaman oldumu, htc one incelediyseniz s4 de göre nasıl bir telefon öğrenebilirmiyim
  • 16-09-2013, 08:17:02
    #32
    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke htc one alsaydım dediğiniz zaman oldumu, htc one incelediyseniz s4 de göre nasıl bir telefon öğrenebilirmiyim
    Akrabamda var..Güzel telefon yalan yok ama ısınamadım..

    Arka tarafı alüminyum kaplama yapılmış, o baya cezbediyor ama kışın hava buz gibiyken biraz tutmak zor olabilir

    Tek şaşırdığım nokta o telefona htc ddr2 ram kullanarak büyük hata yapmış..En dandik tabletlerde dahi ddr3 var iiken gidipte eski teknoloji kullanmak nedendir çözemedim..

    Samsung 8 çekirdek htc sanırım 4..Bununda elbet samsungda artısı vardır..

    Defalarca zaten youtube videolarında karşılaştırma yapılmış, hatta resmi twitter hesaplarından bile kurumlar birbirlerine laf çarptılar bu konuda ama bence galip gelen yok..

    Bu telefon zaten bana rahat 3-4 sene gider
  • 16-09-2013, 16:03:46
    #33
    Bazı yorumları okudumda Telefona iyi bakınca pek bişey olmuyor, Ben s3 Alalı 6 ayı geçti,Telefon aynı 0 gibi duruyor,Geçen Gün MC'a gittim Kod ile menu alcakken kod için telefonu elimden aldı ordaki bayan sonrada pat diye betona düşürdü yeminle dalasım geldi ben malıma temiz düzgün bakarken yaptıgı iş degil,Neyseki çizelme vs olmadı. Bu Sayedede saglamlıgını kanıtladı benim için.
  • 16-09-2013, 17:03:50
    #34
    darısı başımıza
  • 16-09-2013, 17:43:13
    #35
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    darısı başımıza
    İnş hocam

    Bu arada taksitle aldım arkadaşlar, peşin alacak kadar maalesef zengin değiliz
  • 16-09-2013, 18:25:37
    #36
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş hocam

    Bu arada taksitle aldım arkadaşlar, peşin alacak kadar maalesef zengin değiliz
    S3'E Müşteri bulabilsem alacağımda