umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kılıfla kullanmazsan üründen 1 ay sonra soğumayı göze alman lazım, kılıfla kullanıyım dersen bütün cazibesini ve çekiciliğini kaybetmesini göze alman lazım. Bende kullanıyordum 2 gün önce r10'dan sattım, iphone'dan sonra çokta güzel geldiğini söyleyemem. Hevesini kaçırmak istemem ancak, şuan tercih hakkım olsa kesinlikle seçmem.
Aldık bir kere hocam napalım

Güzel bir kılıf bulmak için araştırmaya girdim, dhdaki telefoncu uzmanlardan yardım istedim bakalım onlar bulmuştur bir çaresini