• 14-09-2013, 22:59:07
    #10
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cahilliğimi maruz görün , replika ne oluyor ? konuda s4 dün fiyatına baktımda 400 tl olunca şaşırdım açıkcası ? normalinden ne eksik ?
    Bir nevi hocam paranın sahtesi gibi ))

    Eksik yanları mesela işlemci farkları normalinde 8 varken bunda mesela 2 mevcut..Ram durumları aynı ikiside 2 gb ama marka farklılığı mevcut olabilir..

    İrili ufaklı farklılıkları vardır daha

    Bence o konudaki replikada kaliteli o fiyata o kalite gerçekten güzel
  • 14-09-2013, 23:03:58
    #11
    1 ay kadar önce aldım 32 GB olanından. İşlemcisi ram'i felan benim bilgisayarlara kafa tutuyor Resim ve video çekim kalitesi 10 numara telefonun.

    Ben http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...alite-91660512 şu kapaklı kılıftan aldım. Ekran koruyucu olarakta KVK'ya gidip 15 TL'ye mat ekran koruyucu taktırdım memnunum şuana kadar.

    Uygulamalar
    - Lig TV ( Güncel haberler ve maçların geniş özetleri vs. gerekli bir uygulama )
    - Digiturk Play ( Açtığınız üyelik ile hd olarak tv kanallarını izleyebiliyorsunuz. Lig TV aboneliğiniz varsa onu da cepten izleyebiliyorsunuz )
    - Cep Feneri ( Arka led flash'ı açmanızı sağlar karanlıkta oldukça işe yarar )
    - Fizy ( Bildiğiniz gibi müzik dinleyebilirsiniz )
    - Piyasa ( Anlık kurlar dövizler vs vs )
    - Tango ( İnternet aracılığıyla görüntülü konuşabileceğiniz uygulama )
    - Tapatalk ( Forumları kolay ve hızlı gezebileceğiniz uygulama )
    - Sygic ( Navigasyon uygulaması )

    Oyunlar
    - Temple Run
    - Fruit Ninja
    - Asphalt 8
    - Subway Surfers
  • 14-09-2013, 23:16:18
    #12
    Sağolun hocam Alırken elimde filan tuttum telefonu bir süre süper bir havası var baya heyecanlandım

    Digitürk üyeliğim var lig tv bedava filanda vardı, maçları seyredebilirim sanırım Mat ekran koruyucu içinden ilk aldığımızda çıkmıyor mu ? Neyse gidip hallettiririz KVK`ya...

    Bir kere alayım ömürlük olsun dedim, herhalde 3-4 sene rahat rahat götürür bu telefon bizi Gerçi Etrafımdakiler sürekli htc one al dedi ama nedense içime sinmedi

    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay kadar önce aldım 32 GB olanından. İşlemcisi ram'i felan benim bilgisayarlara kafa tutuyor Resim ve video çekim kalitesi 10 numara telefonun.

    Ben http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...alite-91660512 şu kapaklı kılıftan aldım. Ekran koruyucu olarakta KVK'ya gidip 15 TL'ye mat ekran koruyucu taktırdım memnunum şuana kadar.

    Uygulamalar
    - Lig TV ( Güncel haberler ve maçların geniş özetleri vs. gerekli bir uygulama )
    - Digiturk Play ( Açtığınız üyelik ile hd olarak tv kanallarını izleyebiliyorsunuz. Lig TV aboneliğiniz varsa onu da cepten izleyebiliyorsunuz )
    - Cep Feneri ( Arka led flash'ı açmanızı sağlar karanlıkta oldukça işe yarar )
    - Fizy ( Bildiğiniz gibi müzik dinleyebilirsiniz )
    - Piyasa ( Anlık kurlar dövizler vs vs )
    - Tango ( İnternet aracılığıyla görüntülü konuşabileceğiniz uygulama )
    - Tapatalk ( Forumları kolay ve hızlı gezebileceğiniz uygulama )
    - Sygic ( Navigasyon uygulaması )

    Oyunlar
    - Temple Run
    - Fruit Ninja
    - Asphalt 8
    - Subway Surfers
  • 14-09-2013, 23:43:33
    #13
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allahını seversen burda iphoneyle samsungu karşılaştırma.Belli ki çok fazla kullanmamışsınız android ios kadar stabil mi? iosda virüslü uygulamalar var mı?s4 kasmasın diye özellikleri kapıyoruz bu mu iyi telefon anlayışın
    yaklaşık 3 yıldır andorid kullanıcısıyım her türlü uygulamayı denerim 1 kere bile virus girmedi hem herkes demezmi linux tabanlı sisteme virus çok zor girer diye ayrıca telefonlara objektif bakmak gerek s4 ün gerek kamera (kamera özellikleri) gerek sistem özellikleri kat kat üstün bir eksi özelligi android sisteminin hala ios kadar stabil olmaması oda google android yetkililerine kalıyor sanırım

    uygulama olarak

    Kullanırsan
    whatsapp ,foursquare,twitter,facebook,instagram,vine,

    Fizy,subway surf,temple run ,youtube,görev yöneticisi olaak , advanced task killer
  • 14-09-2013, 23:45:46
    #14
    Bir akraba geldi elinde htc one var yarım saattir başımda ötüyor yok çöpe para atmışsın, yok efendim htc one dururken telefonmu alınır yok arkası alüminyum kapak..

    Birde ağzına laf takmıs beyaz samsung telefonların arkası sararıyormus koruma kılıf kullanırsan, onu çıkartırsanda batarya şişme yapar kaçarı yok diyor vallahi telefondan soğuttu beni

    Böyle bir sorunları yok değil mi ? Birde htc one hd çekim var s4 yok dedi halbuki sitesinde hd 1080p çekim gözüküyor..Sanırım bizim akraba havadan sallıyor ???
  • 14-09-2013, 23:55:57
    #15
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte telefon anlayışınız bu ben orda samsungda virüslü uygulama var yazdım mı? iosla androidin işletim sistemini bilmeyen biri bana s4 ü mü savunuyor
    Samsungda virüslü uygulama mı var dedik
    Alıntı
    linux tabanlı sistem
  • 14-09-2013, 23:58:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kişi yorum almak istemiş bizim forumdaşlar yine olayı tartışmaya çevirmiş.
  • 15-09-2013, 00:12:52
    #17
    Hayırlı olsun. Ben s3 kullanıyorum düzgün bir kılıf alın mutlaka.
  • 15-09-2013, 00:16:18
    #18
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Ben s3 kullanıyorum düzgün bir kılıf alın mutlaka.
    Sağolun hocam Alırken s3 de mevcuttu mağazada yanyana getirdim, sadece ekran geniş s4`ün yoksa boyutlar bana aynı gibi geldi