Sağolun hocam Alırken elimde filan tuttum telefonu bir süre süper bir havası var baya heyecanlandım

Digitürk üyeliğim var lig tv bedava filanda vardı, maçları seyredebilirim sanırım Mat ekran koruyucu içinden ilk aldığımızda çıkmıyor mu ? Neyse gidip hallettiririz KVK`ya...

Bir kere alayım ömürlük olsun dedim, herhalde 3-4 sene rahat rahat götürür bu telefon bizi Gerçi Etrafımdakiler sürekli htc one al dedi ama nedense içime sinmedi

By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay kadar önce aldım 32 GB olanından. İşlemcisi ram'i felan benim bilgisayarlara kafa tutuyor Resim ve video çekim kalitesi 10 numara telefonun.

Ben http://urun.gittigidiyor.com/cep-tel...alite-91660512 şu kapaklı kılıftan aldım. Ekran koruyucu olarakta KVK'ya gidip 15 TL'ye mat ekran koruyucu taktırdım memnunum şuana kadar.

Uygulamalar
- Lig TV ( Güncel haberler ve maçların geniş özetleri vs. gerekli bir uygulama )
- Digiturk Play ( Açtığınız üyelik ile hd olarak tv kanallarını izleyebiliyorsunuz. Lig TV aboneliğiniz varsa onu da cepten izleyebiliyorsunuz )
- Cep Feneri ( Arka led flash'ı açmanızı sağlar karanlıkta oldukça işe yarar )
- Fizy ( Bildiğiniz gibi müzik dinleyebilirsiniz )
- Piyasa ( Anlık kurlar dövizler vs vs )
- Tango ( İnternet aracılığıyla görüntülü konuşabileceğiniz uygulama )
- Tapatalk ( Forumları kolay ve hızlı gezebileceğiniz uygulama )
- Sygic ( Navigasyon uygulaması )

Oyunlar
- Temple Run
- Fruit Ninja
- Asphalt 8
- Subway Surfers