Bir akraba geldi elinde htc one var yarım saattir başımda ötüyor yok çöpe para atmışsın, yok efendim htc one dururken telefonmu alınır yok arkası alüminyum kapak..

Birde ağzına laf takmıs beyaz samsung telefonların arkası sararıyormus koruma kılıf kullanırsan, onu çıkartırsanda batarya şişme yapar kaçarı yok diyor vallahi telefondan soğuttu beni

Böyle bir sorunları yok değil mi ? Birde htc one hd çekim var s4 yok dedi halbuki sitesinde hd 1080p çekim gözüküyor..Sanırım bizim akraba havadan sallıyor ???