cahilliğimi maruz görün , replika ne oluyor ? konuda s4 dün fiyatına baktımda 400 tl olunca şaşırdım açıkcası ? normalinden ne eksik ?
Bir nevi hocam paranın sahtesi gibi

))
Eksik yanları mesela işlemci farkları normalinde 8 varken bunda mesela 2 mevcut..Ram durumları aynı ikiside 2 gb ama marka farklılığı mevcut olabilir..
İrili ufaklı farklılıkları vardır daha
Bence o konudaki replikada kaliteli o fiyata o kalite gerçekten güzel