Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cahilliğimi maruz görün , replika ne oluyor ? konuda s4 dün fiyatına baktımda 400 tl olunca şaşırdım açıkcası ? normalinden ne eksik ?
Bir nevi hocam paranın sahtesi gibi ))

Eksik yanları mesela işlemci farkları normalinde 8 varken bunda mesela 2 mevcut..Ram durumları aynı ikiside 2 gb ama marka farklılığı mevcut olabilir..

İrili ufaklı farklılıkları vardır daha

Bence o konudaki replikada kaliteli o fiyata o kalite gerçekten güzel