Bazı yorumları okudumda Telefona iyi bakınca pek bişey olmuyor, Ben s3 Alalı 6 ayı geçti,Telefon aynı 0 gibi duruyor,Geçen Gün MC'a gittim Kod ile menu alcakken kod için telefonu elimden aldı ordaki bayan sonrada pat diye betona düşürdü yeminle dalasım geldi ben malıma temiz düzgün bakarken yaptıgı iş degil,Neyseki çizelme vs olmadı. Bu Sayedede saglamlıgını kanıtladı benim için.