Konu
Samgun Galaxy s4 aldım kullanan var mı ?
15-09-2013, 00:50:16
#24
teknohaberci
Bence güzel. Ama ben almam
kardeşimin var. Arada foto çekmek için kullanıyorum. Çok güzel özellikleri var. Ama bana fazla. Bir telefon alo desin yeter bana
Çok pahalı yaa. Acırım ona dökülen paraya