Bence güzel. Ama ben almam kardeşimin var. Arada foto çekmek için kullanıyorum. Çok güzel özellikleri var. Ama bana fazla. Bir telefon alo desin yeter bana Çok pahalı yaa. Acırım ona dökülen paraya