Kılıfla kullanmazsan üründen 1 ay sonra soğumayı göze alman lazım, kılıfla kullanıyım dersen bütün cazibesini ve çekiciliğini kaybetmesini göze alman lazım. Bende kullanıyordum 2 gün önce r10'dan sattım, iphone'dan sonra çokta güzel geldiğini söyleyemem. Hevesini kaçırmak istemem ancak, şuan tercih hakkım olsa kesinlikle seçmem.