Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
S4 kullanıyorum. Ekrana jelatin çektirdim ve Yumuşak silikon aldım, dışını demir gibi bir cisim kaplamış. Silikonu esneyecek cinsten değil. Yere düştüğünde eğer arka yüzü gelirse demire çarpıyor, içindeki silikonda darbeyi emiyor. Sıkıntı yaratmıyor yani.
Ek özellikleri
Telefonun s4 olduğunu kimse anlamıyor ve bakmak istemiyorlar.
Beğenmediğim özellikler
Telefonun estetiği gidiyor.
Uzun süre kullanımda elimi ağrıtıyor.
Telefon kaba duruyor.