S4 kullanıyorum. Ekrana jelatin çektirdim ve Yumuşak silikon aldım, dışını demir gibi bir cisim kaplamış. Silikonu esneyecek cinsten değil. Yere düştüğünde eğer arka yüzü gelirse demire çarpıyor, içindeki silikonda darbeyi emiyor. Sıkıntı yaratmıyor yani.

Ek özellikleri

Telefonun s4 olduğunu kimse anlamıyor ve bakmak istemiyorlar.

Beğenmediğim özellikler

Telefonun estetiği gidiyor.
Uzun süre kullanımda elimi ağrıtıyor.
Telefon kaba duruyor.