Bence güzel. Ama ben almam

kardeşimin var. Arada foto çekmek için kullanıyorum. Çok güzel özellikleri var. Ama bana fazla. Bir telefon alo desin yeter bana

Çok pahalı yaa. Acırım ona dökülen paraya
Lisede 5110 kullanırdım..
Herkesden saklı tabi o zaman 6600 filan moda neyse oturuyoruz, mahallenin güzel kızlarıda var biri dediki onu versene bizim minibüse takoz niyetine kullanalım..
Tabi espiriyi ilk kavrıyamadım sonra bir baktım oturunca cebimden anteni çıkmış gözüküyor

Sonra gülmüşlerdi filan bozuldum ama görüntü vermedim pek
Baya utanmıştım
