teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sıcak bir telefon. Ele avuca da sığmıyor. Çok uğraşırsanız hemen içine kapanıyor. Yine de severek kullanacaksınız.

Not: Benzetme değil gerçek ifadelerdir

Hemen ısınıyor, oldukça büyük ve şarjı hemencik bitiyor. Çok kurcaladığımızdan kapanıyor, utangaç biraz
Telefonu kullanmadan soğudum Biraz ısınırsak faydası olur sanırım