• 12-01-2009, 12:18:44
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Hexca iyidir
  • 12-01-2009, 12:48:27
    #56
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmadan hep memnun olunduğu işittim, müşterileri daima överek anlatıyordu ancak sitelerinde bulunan header'da domain (.com) ücreti 12 YTL gözükürken "alan adı ücretleri" sayfasında 15 YTL olarak ifade edilmekte. Ben buna bir anlam veremedim. Firmaya bu konuda mail de attım, bilgi talep ettim "Hangi ücret doğru?" diye ancak yanıt veren ne yazık ki olmadı.
    Dikkat ediyorumda siz ufak ayrıntılara çok takılıyorsunuz, bana da Ptt'nin banka olmadığını ama benim banka yazdığımı söylemiştiniz, fakat banka olduğunu ptt'nin web sitesinden göstermiştim size. Neyse, anlatmak istediğim artık webmaster'lar bu kötü hostculardan öyle bir bıkmış ki, işini iyi yapan birilerini buldularmı böyle ufak ayrıntılara takılmıyorlar.
  • 12-01-2009, 12:50:19
    #57
    Çok iyi biliriz, yaklaşık bir aydır çalışıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. Her soruma anında cevap veriyorlar. Destek çok sağlam.
  • 12-01-2009, 13:34:53
    #58
    Kadıköy ofisleri de açıldı, artık Hexca "daha da iyidir".
  • 13-01-2009, 01:00:57
    #59
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ediyorumda siz ufak ayrıntılara çok takılıyorsunuz, bana da Ptt'nin banka olmadığını ama benim banka yazdığımı söylemiştiniz, fakat banka olduğunu ptt'nin web sitesinden göstermiştim size. Neyse, anlatmak istediğim artık webmaster'lar bu kötü hostculardan öyle bir bıkmış ki, işini iyi yapan birilerini buldularmı böyle ufak ayrıntılara takılmıyorlar.
    Evet, MSN aracılığı ile size bunu bildirmiştim ve daha sonra görüş birliğine vardığımızı anımsıyorum. Ben PTT üzerinden ödeme yapıp almadığım için bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş oldum. Teşekkürler...

    Hexca iyi bir firma. İşini iyi yapıyor. Ancak o ufak hatasının da düzeltilmesinin doğru olacağını düşünüyorum. Header'da farklı, başka sayfada farklı ücret. Bence düzeltilmesinde fayda var.

    Ancak tekrar altını çizerek söylüyorum. Hexcanın, en azından R10 içerisindeki birçok firmadan daha kaliteli hizmet verdiği kanısındayım. Hiç çalışmadım ancak müşterilerinin güveni ve memnuniyeti, kendilerinin yaptıkları işe bakış açıları beni böyle düşünmeye zorluyor. Firmaya hayırlı satışlar dilerim.
  • 13-01-2009, 21:08:09
    #60
    Şuanda hexca da bir hostingim var hiç sorun yaşamadım inş böyle devam ederler
  • 15-01-2009, 16:46:26
    #61
    Üyeliği durduruldu
    mükemmel hızlı güvenilir..
  • 15-04-2009, 20:41:02
    #62
    baştan güzeldi ama son aylardır destek kötü. Son 3 ticket a cevapları acayip geç alıyorum. kimse yok . bir gün sonra cevap geliyor. Arıyorum telefona kimse bakmıyor. Bence 7/24 dstek yazısı oradan silinmeli.
  • 25-04-2009, 22:25:49
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zunder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baştan güzeldi ama son aylardır destek kötü. Son 3 ticket a cevapları acayip geç alıyorum. kimse yok . bir gün sonra cevap geliyor. Arıyorum telefona kimse bakmıyor. Bence 7/24 dstek yazısı oradan silinmeli.
    Hostcu arkadaşım VPS'ini yeniden kurduracak bir haftadan fazla oldu halâ VPS yeniden kurulup panel Direct Admin olacak. Heksa'ya nazar mı değdi ne?