• 14-02-2008, 02:14:43
    #10
    Temiz çalışan bir firmadır. Öneririm
  • 14-02-2008, 02:19:26
    #11
    iyi firmadir sorunsuz 2-3 ay hizmet aldim hexca'dan. ( sunucu bazinda )
  • 14-02-2008, 12:50:28
    #12
    hexca iyidir iyi
  • 14-02-2008, 18:05:23
    #13
    İyidir iyi nede olsa komşumuz (sunucularımız) güvenle çalışabilirsiniz.
  • 15-02-2008, 23:07:18
    #14
    hexca iyidir sorun yaşamazsın
  • 15-02-2008, 23:35:39
    #15
    Kendilerini tanırız, öneririz =)
  • 16-02-2008, 20:43:00
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kendisi Çok İyi Biridir. Kaliteli Hizmet Verir. Tavsiye Ederim
  • 19-02-2008, 15:53:20
    #17
    Bir buçuk aydır çalışıyorum kesintisiz harika bir hizmet veriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim..
  • 19-02-2008, 23:25:01
    #18
    5 Aydır Çalışıyoruz çok memnunum Şiddetle Öneririm
    Her türlü konuda destek verirler
    Ve hiç bir sorun yaşamayağınıza garanti verebilirim