• 29-10-2008, 01:37:34
    #46
    Çok kısa bir süredir hizmet alıyorum ama hizmet kalitesi 10 numara diyebilirim...
  • 03-11-2008, 19:39:35
    #47
    uptime oranlarıda hostbul da en üst sıralarda
  • 12-11-2008, 17:04:35
    #48
    Bugün Bir Host Aldım ve Gerçekten Müthiş Bir İlgi Ve Hoşgörü. Daha Önce Kar Bilişim'den Almıştım ve Nefret Etmiştim. Gerçekten İşlerini Çok İyi Yapıyorlar Çok Memnunum Teşekkürler Hexca...
  • 12-11-2008, 17:08:02
    #49
    Üyeliği durduruldu
    sorunsuz, hızlı bir yurtiçi sunucuları var tavsiye ederim..
  • 20-12-2008, 03:14:30
    #50
    yur dışı ingiltere lokasyonları nasıl arkadaslar kullanan varmı
  • 22-12-2008, 13:13:20
    #51
    Arasıra kesintiler olsada ingiltere sunucularından memnunum şimdilik
  • 27-12-2008, 18:26:43
    #52
    Vps aldım kurulum ve siteyi taşıma konusundan yardımcı oldular. Hatta msn de baya da sohbette ettik Yusuf beyle daha yeni aldım şu ana kadar bir sorun yaşamadım. 7/24 destek var.
  • 27-12-2008, 20:43:32
    #53
    uptime oranı çok yüksek kaliteli ve hızlı yurt dışı lokasyonlu sunucuları. Bugune kadar çalıştığım firmalardan en iyisi.
  • 28-12-2008, 01:38:06
    #54
    Firmadan hep memnun olunduğu işittim, müşterileri daima överek anlatıyordu ancak sitelerinde bulunan header'da domain (.com) ücreti 12 YTL gözükürken "alan adı ücretleri" sayfasında 15 YTL olarak ifade edilmekte. Ben buna bir anlam veremedim. Firmaya bu konuda mail de attım, bilgi talep ettim "Hangi ücret doğru?" diye ancak yanıt veren ne yazık ki olmadı.