• 01-06-2008, 16:33:28
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hexca iyi bir firmamı bilmiyorum hiç calışmadım. ama eski sevinchost sahiplerinden.sevinchost batmıstı sahibi yusuf okur du. msnde bu konu hakkında kendilerine soru sordum engellendim nedense
  • 01-06-2008, 18:50:45
    #38
    gul_guzeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hexca iyi bir firmamı bilmiyorum hiç calışmadım. ama eski sevinchost sahiplerinden.sevinchost batmıstı sahibi yusuf okur du. msnde bu konu hakkında kendilerine soru sordum engellendim nedense
    gul_guzeli amacın nedir? Forumda provake içerikli attığın kaçıncı mesaj bu? Bu sefer raporlamayacağım, cevap yazacağım;

    1) Yusuf Okur, Sevinçhost'tan kapanmadan önce ayrıldı.
    2) Yusuf Okur ayrıldıktan sonra Sevinçhost, en az 3 ay daha devam ettirildi Alican Sevinç tarafından.
    3) Sevinçhost'un başına ne geldiyse Alican Sevinç'in kararıyla geldi, Yusuf Okur'un -yukarıda da yazdığım üzere- Sevinçhost ile hiçbir alakası kalmamıştı, çünkü aylar önce ayrılmıştı.
    4) Hexca şu anda parmakla gösterilecek kadar saygın bir yer. Hexca'dan hizmet almadan kalkıp da "şöyleydi, böyleydi" yazarsanız -ki ben hatırlıyorum bir kaç ay önce de yine Hexca'nın konusunda vergiyle ilgili birşeyler yazmıştınız, yine ben cevaplamıştım- ben bunun altında artniyet ararım.
  • 02-06-2008, 15:21:27
    #39
    1 ay önce ne yazmıstım.konuyu bulurmusunuz?bu hexca ile ilk yorumum. baskası ile karıstırdınız galiba ayrıca sevinchost olayını tam bilmiyordum bu konuda özür dilerim.
  • 19-09-2008, 20:32:03
    #40
    Hexca bugün bir yaşına girmiştir. Hiç bir olumsuz yorum almadan bugünlere geldik ne mutlu bize
  • 19-09-2008, 20:47:34
    #41
    Hexca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hexca bugün bir yaşına girmiştir. Hiç bir olumsuz yorum almadan bugünlere geldik ne mutlu bize

    Yusuf yolunuz açık olsun kardeşim nice seneler dilerim. Kalitenizden ödün vermeden devam etmeniz dileğiyle.
  • 27-10-2008, 21:20:24
    #42
    Üyeliği durduruldu
    yaklaşık bir sene vps kullandım geçen ay dedicateda geçtik. Hexca ile çalıştığımız için mutluyuz
  • 28-10-2008, 01:01:25
    #43
    3-5 hostingciden ağzım yandıktan sonra araştırarak hexca ile çalışmaya karar verdim.Yorumlara bakılırsada uzun süre çalışırız
  • 28-10-2008, 23:34:55
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar;

    Linux reseller aldım ingiltere lokasyon. İngiltere de bir ara bir problem çıktı. Benim haberim bile yok. Onlar beni uyardı. Sizi türkiyeye alalım dediler. Çok dikkatliler. Gerçekten ben beğendim. Ayrıca ödemelerde de çok anlayışlılar.

    Allah razı olsun.
  • 29-10-2008, 00:09:54
    #45
    Yusuf abim işini özenerek yapar bende tavsiye ederim. Hele ki bu yıl çok hızlı gelişmişlerdir.