10-15 site taşınmıyor arkadaşlar, yüzlerce site taşınıyor. Taşınması gerektiği için taşınıyor ve yüzlerce sitenin taşınması saatler, hatta bir kaç gün sürüyor. Ben paramı ödedim, bundan sonra kesintisiz hizmet isterim, taşıma istemem vb. ifadelerle düşünmek, olaya yaklaşmak yanlış olur. Böyle olması gerektiği için böyle bir uygulamaya gitmiş Hexca, daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla sunucularını upgrade etmiş ve sitelerinizi oraya taşıyorlar. Anlayış göstererek işlemlerin tamamlanmasını beklemelisiniz. Bu süreçte buraya yazacağınız şikayetler hem anlamsız olacaktır, hem de günlerdir gece/gündüz demeden çalışarak taşıma işlemlerini yapan Hexca çalışanlarına olumsuz etki yapacaktır...