Ticket'a cevap geç geliyor ve Cuma günü yapılan reseller taşımaları çok sorunlu oldu, halen kendilerinden çözüm beklemekteyim..
aynen bizde beklıyoruz bakalım 4 saattır tıcketlara cvp vermelerını..ofis telefonlarını açan yok vs..Hani bi sorun varsada sunucuda "bi müddet ilgilemeyecegız" deseler anlayışla karşılayacagız.. burda online olup müşterilerle ılgılenmemek nasıl bir iştir hayret !