zunder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baştan güzeldi ama son aylardır destek kötü. Son 3 ticket a cevapları acayip geç alıyorum. kimse yok . bir gün sonra cevap geliyor. Arıyorum telefona kimse bakmıyor. Bence 7/24 dstek yazısı oradan silinmeli.
Katılıyorum ilk başladığımda çok güzel destek veriyorlardı her sorunla ilgileniyorlardı artık ancak ticket açabiliyoruz sorunlarımıza onada cevap gelirse 6-7 saat sonra geliyor...