gul_guzeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hexca iyi bir firmamı bilmiyorum hiç calışmadım. ama eski sevinchost sahiplerinden.sevinchost batmıstı sahibi yusuf okur du. msnde bu konu hakkında kendilerine soru sordum engellendim nedense
gul_guzeli amacın nedir? Forumda provake içerikli attığın kaçıncı mesaj bu? Bu sefer raporlamayacağım, cevap yazacağım;

1) Yusuf Okur, Sevinçhost'tan kapanmadan önce ayrıldı.
2) Yusuf Okur ayrıldıktan sonra Sevinçhost, en az 3 ay daha devam ettirildi Alican Sevinç tarafından.
3) Sevinçhost'un başına ne geldiyse Alican Sevinç'in kararıyla geldi, Yusuf Okur'un -yukarıda da yazdığım üzere- Sevinçhost ile hiçbir alakası kalmamıştı, çünkü aylar önce ayrılmıştı.
4) Hexca şu anda parmakla gösterilecek kadar saygın bir yer. Hexca'dan hizmet almadan kalkıp da "şöyleydi, böyleydi" yazarsanız -ki ben hatırlıyorum bir kaç ay önce de yine Hexca'nın konusunda vergiyle ilgili birşeyler yazmıştınız, yine ben cevaplamıştım- ben bunun altında artniyet ararım.