zunder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baştan güzeldi ama son aylardır destek kötü. Son 3 ticket a cevapları acayip geç alıyorum. kimse yok . bir gün sonra cevap geliyor. Arıyorum telefona kimse bakmıyor. Bence 7/24 dstek yazısı oradan silinmeli.
Hostcu arkadaşım VPS'ini yeniden kurduracak bir haftadan fazla oldu halâ VPS yeniden kurulup panel Direct Admin olacak. Heksa'ya nazar mı değdi ne?