baştan güzeldi ama son aylardır destek kötü. Son 3 ticket a cevapları acayip geç alıyorum. kimse yok . bir gün sonra cevap geliyor. Arıyorum telefona kimse bakmıyor. Bence 7/24 dstek yazısı oradan silinmeli.