RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat ediyorumda siz ufak ayrıntılara çok takılıyorsunuz, bana da Ptt'nin banka olmadığını ama benim banka yazdığımı söylemiştiniz, fakat banka olduğunu ptt'nin web sitesinden göstermiştim size. Neyse, anlatmak istediğim artık webmaster'lar bu kötü hostculardan öyle bir bıkmış ki, işini iyi yapan birilerini buldularmı böyle ufak ayrıntılara takılmıyorlar.
Evet, MSN aracılığı ile size bunu bildirmiştim ve daha sonra görüş birliğine vardığımızı anımsıyorum. Ben PTT üzerinden ödeme yapıp almadığım için bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş oldum. Teşekkürler...

Hexca iyi bir firma. İşini iyi yapıyor. Ancak o ufak hatasının da düzeltilmesinin doğru olacağını düşünüyorum. Header'da farklı, başka sayfada farklı ücret. Bence düzeltilmesinde fayda var.

Ancak tekrar altını çizerek söylüyorum. Hexcanın, en azından R10 içerisindeki birçok firmadan daha kaliteli hizmet verdiği kanısındayım. Hiç çalışmadım ancak müşterilerinin güveni ve memnuniyeti, kendilerinin yaptıkları işe bakış açıları beni böyle düşünmeye zorluyor. Firmaya hayırlı satışlar dilerim.