tek rakibim türk hava yolları derim.
baybay desem?
............... Desem Sen Ne Dersin ?
100
●1.812
- 06-09-2010, 03:46:33valla ben yarın iftardan sonra kıbrısta olurum, sabah yola çıkıyorum derimYandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

r10 için zıbarma vakti desem
- 06-09-2010, 04:10:08Daha çok beklersin derim.
Yarın kurtlar vadisinin yeni bölümü var desem


